Torsdag kväll

Sitter just i min otroligt bekväma soffa här på rummet. Fönstret står på vid gavel och på tvn är det Herr & Fru som visas. Idag har jag haft en väldigt lugn och skön dag. Jag och Helene drog hem till henne då vi vaknat och var ute i trädgården och hjälpte hennes mamma lite. Sen gick vi till Ica och handlade mat. Blev super gott. Sen drog vi ut på en långpromenad med hundarna och efter det däckade vi i sängen. Haha! Inte ovanligt! Sov ett tag tills vi fixade oss och min mamma kom och hämtade mig. Så har jag varit hemma sen halv sex tiden och krattat lite, duschat och städat på rummet. Sitter och chillar lite nu bara och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan åka och köpa jordgubbar. Är äckligt sugen! Senare ikväll ska jag nog ut med en kompis. Blir trevligt.
Här nedan ser ni bilder från dagen.











älskar sista bilden på Helenes hund Oliver. HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0