Sliten

Hej på er!!
Vaknade med ett ryck att mamma ringde och frågade om jag var klar. Jag bara, ehh va? Hon bara ja jag kommer nu har du klätt på mig. Jag bara, ja. Utav anledning. Så kollade jag på klockan och såg att den var tio i nio och klockan nio skulle jag vara nere vid sandvik på introduktion. Jag bara, ooops! Så drog på mig ett par jeans och en tjocktröja. Han dock platta håret på 30 sekunder. Sköna jag! Drog ner dit och satt och lyssnade på olika människor som pratade om SMC där jag ska vara nu i sommar och jobba. Åkte hem till Helene direkt efter. Saknar min kvinna ju! Kan inte vara utan henne en enda dag. Haha syskon kärlek ;) Nu ska vi städa hennes rum och sen laga pankisar! Smarrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0