Skön blogg fri helg

Har inte bloggat så bra på senaste tiden men jag har haft en sån skön helg. har umgåtts med Helene ungefär varje dag hela helgen och vi har shoppat, haft tjej middag och myst en massor. Så har jag även umgåtts med killarna Faris och Eldin. Men igår var det shopping och tjej middag som gällde. Shoppade in super fin jumpsuit från Bik Bok och en super söt topp på rean samt en blå långklänning från H&M som jag inte är helt hundra på om jag ska ha kvar. Får se. Sen vid sex tiden kom vi hem till mig och då städade vi en massa och så kom Amanda. Vi stekte lite kött och fixade klyft potatis och tsatziki till. Satt oss sen i soffan och spelade "jag har aldrig" och hade det super trevligt. Blev även dans till skön musik. Vid tolv drog dom hem och jag drog ut med en kompis och åkte bil samt till valbo och runt i sandviken. Sen drog vi hem till mig och kikade på film. Hade det super mysigt. Somnade vid fyra tiden och sov till halv två idag. Ops! Nu sitter jag hemma i sängen. Har varit ut en sväng idag. Hälsade på mormor och nu ska jag plugga och vänta och se vad kvällen bjuder på. Ha en fortsatt trevlig söndags kväll.
Det är föresten final i big brother huset idag. Hoppas stort på att Simon vinner och absoulut inte Peter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0