sjuk

Ja nu är det så att fröken Eliasson har gått och blivit sjuk och kommer inte blogga så mycket. Idag har jag inte ätit ett skit samt inte ens varit utanför dörren för att jag inte orkar. Ska försöka komma ut på en promenad i morgon. Ska ju bli lite varmare ute nu. Dock inte sol men skit samma det är varmt. Ska försöka hitta på något i alla fall så jag känner mig lite bättre. Men vad det blir får vi allt se. Funderar på att släpa med mamma till IKEA och kolla på en ny säng åt mig. Min börjar bli för gammal och för liten. Till och med för lilla mig. Helt fantaskiskt ju! Jaja, nu ska jag fortsätta kolla på filmen osm får på 3an "Du har mail". Puss på er.
sexy babe !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0