Sex and the city - the complete series

Som jag skrev i morse så drog jag till Hedåsen idag igen. Hängde med kompisar, solade och badade gärnet. Till solen gick i moln. Då vi alla drog hem. Vissa i bil, eller moppe men jag fick gott allt cykla. Alltså ni fårstår inte hur jobbig det var att cykla i uppförsbackar, motvind och gud vet vad. Jag var helt död då jag äntligen cyklade förbi Ica Maxi och tvärnitade. Sprang in och köpte en fet jävla redbull och lite jordgubbar (jag har jordgubbssjukan, beroende av jordgubbar! Fråga mina kompisar) när jag väl var hemma landade jag i duschen och tvättade mitt hår. Fem minuter efter fick jag sån konstig huvudvärk och däckade på en gång. Helt sjukt vilken smärta det var. Måste ha varit för att jag ansträngde mig så mycket. Nu ligger jag i sängen. Ska sleva i mig ännu mer jordgubbar samtidigt som jag kollar på sex and the city. Miiiihiiii, drog drog drog !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0