Måndag 6 Juni

Sitter hemma nu i sängen och ska fortsätta plugga. Har haft en toppen dag idag med Helene. Började med att vi tog lite längre sovmorgon än vad vi skulle och satt på oss joggins kläderna och drog en runda runt trebo och jernvallen i solen. Kom och och käkade havregrynsgröt till frukost. Tog det lugnt och började sedan städa lite i hennes hus. Så vid ett tiden bestämde vi oss för att dra ner en sväng på stan. Är ju national dagen idag så vi drog till stadsparken och chillade i gräset medans det var folk som sjöng och lite annat. Sen åkte vi förbi Mcdonalds på vägen och gick in och tog en varsinn cheesburgare och vatten. Vi är så extremt onyttiga när vi är med varandra så det är sjukt. Haha!Åkte hem i alla fall efter Mcdonalds besöket och satt på oss bikini och låg ute och solade, pluggade, knäppte kort och läste tidningar. Hade det super skönt. Sen blev det korv grillning som jag stod för och till efterrätt jordgubbar med grädde. Smarrigt! Fortsatt att dona lite i huset och sen tog vi på oss jogging skorna ännu en gång och gick ut en lång vända till stensätra och runt där med hundarna den här gången. Sen pluggade jag lite medans hon duschade och sen drog jag hem. Vi hade en riktigt skön dag som jag nämnde i alla fall. Bilder kommer upp en annan dag för hon har kameran med alla bilder på. Men godnatt alla för idag. Nu ska jag plugga så det här får bli det sista inlägget för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0