lördag

Hej!
Jag har bloggat lite dåligt men det har varit ett underbart väder hela veckan! Idag så åkte jag ner till Helene och hjälpte henne att städa på gården och slänge sånt som de inte behövde. Riktigt tungt. Men efter det tog vi en välförtjänt fika i skuggan under parasollet och sen badade vi i deras pool. Så himla skönt. Solade lite efter det och sen åkte jag hem. Nu har jag tagit en super skön kall dusch och rakat mina amazonas ben. Ska fixa håret, klä på mig någpt snyggt och sen ner på stan och träffa en kompis som åker iväg nu på måndag. Kommer förmodligen inte träffa honom nå mer efter det så det blir väl som ett farväl. Sen tror jag att jag åker och köper godis och sen hem till Faris för att tröst äta och mysa med honom. Blir kanske lite film mys ikväll. Vem vet. vi hittar alltid på något i alla fall :) Uppdaterar med lite bilder från skolavslutningen i torsdags alldelens strax. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0