Lär känna mig

Namn: Elida Fernanda Eliasson
Född: 30 April 1994
Piercingar: Hål i öronen.
Tatueringar: Nej men om ett par månader så!
Längd: 168.
Skostorlek: 38.
Hårfärg: Mörkbrunt
Fräknar: Never! 
Drömyrke: Journalist
Förebild:
Beroende: Närhet, mobil, pengar!

Önskar du att du bodde någon annanstans?: Yes

 

Tycker du att du är attraktiv? -
Vilket schampo använder du? Dove
Vad är du rädd för? Alldelens för mycket... spindlar, grodor och insäkter. Sen massa mer!
Gillar du berg- och dalbanor? Inte balder och kanonen direkt men typ jetline på grönalund, kvasten, vildamusen, berg banan i liseberg och sånt. Haha! Inget överdrivet!

 

Senaste…
Filmen du hyrde? 4 olika, kommer inte ihåg namnen
Filmen du köpte? Länge sen jag köpte en film :o
Låten du hörde: Man down - Rihanna
Låten du laddade ner? Kommer inte ihåg :o 
Personen du ringde? Faris

Personen som ringde dig? Mamma

TV-program du såg? Rroject runway

Person du tänkte på? .... ♥

Favorit…
Låt: Luna Llena - Don omar
Sak att göra: Dansa!
Sport: Fotboll, dock inget jag är bra på men det är roligt att kolla på. 
Kläder: Linnen med häftiga ryggar samt ett par hög midjade shorts

Film: Finns för många!

 

Bil: Skön fråga, Audi r8 mtf!
Serie: Gossip Girl och sex and the city

 

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Men herregud, ja
Gråtit över en flicka? Isf helene typ!

Ljugit för någon? Min speciallite är att ljuga, hehe! Passa er ;) 
Varit i slagsmål? Med en lyktstole, vägg och lite annat. Oja! Haha!
Blivit arresterad? Ja men inte så jag åkt in i fängelsedirekt. Fast är man arresterad då...vet inte fan! ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0