jag behöver dig

jag visste att dagen skulle komma men ville bara inte tro att det var sant. vi umgicks som förut, vi pussades och skrattade som förut. allting var normalt. det var som om inget hade hänt. dessa månader jag klarat mig utan dig var som bort blåsta igen. du var ju min igen. allt var som vanligt. jag kunde känna din värme igen. jag vill inte att du försvinner från mitt liv nu. jag vill att du ska finnas kvar hos mig för alltid. jag lever för dig och varje gång vi träffas gör du mig lycklig. du får mig att må bra och om jag träffar dig en sekund under en dag så får du mig att le hela dagen. med andra ord you do always made my day. jag kommer alltid att älska dig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0