rain

Ligger i sängen nu, har precis klätt av mig alla dyngsura kläder och hoppat ner i sängen. Hade min sista jobb dag på Sandvik idag. Tråkigt värre, kommer sakna laget jag jobbade med. Förhoppningsvis blir det fler sommrar där nere. Nu ska jag duscha, göra lite gröt och kolla på OC tills mamma kommit hem då vi åker in till valbo för att fixa min mobil. Fått iphonen föresten, love ! ♥ Ska även leta på en topp, blus till imorgon då det blir fest i hela huset, bokstavligen. Kommer hit folk så ska vi grilla och ha lite trevligt (beroende på vädret) och sen dricka och festa lite. Som varje lördag hemma hos mig. Haha! Uppdaterar efter jag kommit hem från valbo med bilder på mobilen samt alla skal och tillbehör jag nyligen köpt till den, min älskling ♥ Dessutom om jag hittar något i valbo.
Uppdateringen kommer ligga på topp nu när jag inte jobbar, bara så att ni vet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0