Onsdags natt

Har spenderat så mycket jag kan utav dessa dagar med min fina tjejer. De åker hem på fredag så jag ska försöka umgås så mycket jag kan med dem fram tills dess. Idag åkte jag till de vid två och vi var hemma hos de och kikade film, städade lite och lagade mat och myste. Hade det super trevligt. Innan maten och filmen gick jag och brin ut en stund också i  solen. Super skönt. I morgon måste jag upp super tidigt och åka till tandläkaren och sen gymma och efter det åkte jag, helin och brin till Gävle. Kameran har varit med alla dagar då jag varit med dem men orkar inte lägga upp bilder förens på fredag då jag har tid. haha, har för mycket planer och allt hinner inte föra över en massa bilder. Hehe!
Nu ska jag gå och lägga mig eftersom jag måste upp halv åtta. Kill kill kill kill meeeee!
ahhhhhh sexy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0