Love u guys

Mina favorit flickor har kommit till Sandviken, Brin och Helin Mahmi. Har inte träffat dom på över ett år så nu jävlar var det dags alltså. Drog till gymmet idag vid fem och vid sju gick jag hem till dem. Satt och snacka om så otroligt mycket som vi missat under året och sen tog vi en promenad till Ica Maxi och köpte ostbågar och läsk och drog till stadsparken och satte oss och rökte vattenpipa och hade det trevligt. Drog vidare hem till de vid halv tio tiden och chillade lite och snackade och käkade pizza. Har saknat dom så otrolgit mycket och i morgon ska vi åka in till Gävle och shoppa och träffa massa folk. Ska bli så kul. Bäst för bank fan också att jag får min lön annars ska jag elda upp handelsbanken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0