I do really like you

De finns de stunder i livet då man tror att man aldrig någonsin kommer komma över sin föredetta pojkvän som även är ens livs stora kärlek. Men så finns de dom bra stunderna då allt känns bra och att man kom över honom för längesen eftersom att det har kommit in en ny i ens liv. För stunden känns det skönt och att allting håller på falla på plats igen, men så kommer alla bilder och man får upp minnen och allt rasar samman igen. Ungefär där är jag nu. Otroligt jobbigt och jag önskar att någon kunde ta mig i armen och bara dra in mig på rätt väg igen. Men kommer de bli någon utav dom eller kommer de bli en helt ny? Fuck vad livet är svårt ibland....suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0