Gårdagens spår natt

Bjöd hem lite kompisar igår till sju tiden. Blev röjj som vanligt tills min höjdpunkt blev tvungen att åka. Tjejerna stannade kvar och vi fortsatt att festa tills vi spårade ur totalt och drog på oss kläderna och drog till donken. Kom typ 200 meter innan Amanda och Sarah åkte in i varandra med cyklarna och Amanda bokstavligen rullade ner i diket och fick en bitch-slap av en gran. Pluss ett dussins blåmärken. Sen cyklade vi yttligare 20 meter och den här gången var det jag och Sarah som åkte in i varandra. Jag med klackskor flög ner i diket och dog av garv när jag väl låg där och insåg vad som nyss hänt. Vi klarade oss rätt så bra ända bort till donken tills jag insåg att min mobil var borta. Så var bara att cykla tillbaka hela vägen hem till högbo igen. Hittade den på samma ställe där amanda och sarah ramlat och tur var det (att jag hittade den) sen insåg vi att min hemnyckel var borta så vi fick ringa mamma 3 på natten och be henne komma hem. Härlig natt. Fan ska aldrig mer cykla full, aldrig !
fråga inte varför jag såg ut som jag gjorde och varför jag har dubbel halsband, skön tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0