Tidsfördriv medans jag lagar mat

När vaknade du imorse?
- 10 tror jag

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
-  Hur mycket är klockan?

 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
- Nej

 

Vilket humör är du på?
- Väldigt bra, pga solen som tittat fram!

 

Vad har du på dig just nu?

- Sporttopp och mina rosa mjukisbyxor


Har du ont någonstans?

- I ryggen och benen. Träningsvärk!

 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
- Te och ägg.

 

Hur mycket var din senaste lön på?
- Har ingen lön så jag fick halva studiebidraget på 500 kr den här månaden.

 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

- Pizza på viking :D

 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

- Facebook såklart :)

 

Vad ska du göra idag och ikväll?

- Åka och gymma och vara där 2 timmar sen ska jag nog ha film kväll med några kompisar.


Vilken är den första låten du sätter på idag?

- Ingen speciell låt tror jag, gillar att lyssna på The voice, de spelar sköna låtar.

 

Varför ska man läsa din blogg?
- Varför vet jag inte. Jag skriver bara om min vardag och mina tankar. Inget speciellt med det. Läs om ni gillar att läsa om en helt vanlig 16 årig tjejs vardag.

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

- Gymmade :)

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

- Tror det faktiskt med vad vet jag inte.

 

När fotade du något senast, och vad?

- I förrgår på solariumet.

 

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
- Förmodligen en stor fet wrap på waynes.

 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

- Luften, Haha

 

Vad tror du att klockan är?

- 15.23 :) Har klockan framför mig liksom.


Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
- Kan inte skriva ut den frågan här på bloggen. Sorry ;)

 

dagens outfit kommer upp senare när jag lagat mat och ätit den och städat upp på rummet.

ha en underbar dag tills vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0