Lördag kväll

Idag har varit en väldigt skön dag. Vaknade och låg och drog i sängen, kollade på tv. Sen satt jag på en film, Step Up 2 och låg framåt tolv och kollade på den och sen fixade jag mig liten så kom mamma och hämtade mig så åkte vi till mormor. Var där två timmar och fikade och kollade på tv. Tog även en lite eftermiddags nap på deras soffa. Mycket skönt. Sen åkte vi hem och jag övningskörde. Gick skit bra den här gången. Sen drog jag och gymmade, solade och käkade ute och köpte även lite lördags godis. Körde ända hem idag också från stan. Första gången. Men det gick bra och nu är jag redo för att åka ute i trafiken.
Sitter här hemma nu och kollar på notting hill som går på tvn. Ska öppna godis påsen och bara njuta resten av kvällen. I morgon blir det stor städ dag. Sen åker jag nog ner på stan och träffar en kompis och efter det blir det tjej kväll här i högbo. Bloggar mer i morgon. Godnatt


Halv berusade bilder från förra helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0