Jamclub


Nu på fredag, 4 Mars är det premiär för Jamclub här i Sandviken på Bolaget. Ska bli så kul för de flesta som man känner ska dit och innan blir det förfest med dricka och annat trevligt. I morgon ska jag rota igenom gaderoben på något snyggt jag kan ha på mig. Vill vara ute i god tid så man bara kan slänga på sig det när det är dags. Lutar åt svart klänning hållet med ett par party high heels. Men man vet aldrig. Om ni vill köpa biljetter är det bara att skriva till mig på facebook så fixar jag det. Ju fler som kommer desto roligare blir det och det kommer ju komma artister också som gjort sjukt bra låtar. Här nere kan ni lyssna på en utav hans låtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0