Gårdagen

Gårdagen blev väldigt lyckad faktiskt. Låg och drog mig i sängen och sen fick jag skjuts ner på gymmet utav mamma. Gymmade där i ca 2 timmar och sen var jag helt slut så jag och Rodi tog en promenad hem till en kompis och satt där och kollade på solsidan och time out. Sen ringde Amanda och ville att jag skulle komma till östanbyn och va med på lite tjejkväll och jag kan inte säga nej så bara på med jackan och traska iväg till ica först för att köpa med lite fruktsallad (tradition då alla vi tjejer samlas, även fast en saknades..) och sen vidare hem till Sarah. Där satt vi och pratade om allt och alla medans vi skar upp frukterna till salladen. Sen satt vi på en film, Benjamin Buttons otroliga liv. Helt okej film men lite lång så det slutade med att alla somnade när hälften utav filmen gått ungefär. Sen vaknade vi idag vid 10 tiden och kollade på en till film och bara låg och drog oss. Hade en jätte trevlig kväll tillsammans med dem. Bilderna får jag be sarah skicka sen eftersom hon förmodligen är i macken och jobbar nu. Haha! Stumpan då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0