Åhh

Jag ser att min statestik bara flyger uppåt. Antar att mina trogna läsare hittat hit till min nya blogg. Så skönt. Ja nu som ni märker har jag kommit hem från ett hårt träningspass på gymmet. Ska ta och sätta på hög musik och städa. Har en hel hög med kläder som ligger slängd i min soffa som måste bort. För på Onsdag kommer min bästa vän hit. Elin. Hon och jag är soul sisters. Har kännt varandra sen vi bara var några månader. Kan säga att hon också är adopterad från brasilien. Från samma stad 10 dagar innan mig. Haha. Men hon bor bortåt stockholm hållet så det är inte så ofta vi ses så ska bli riktigt kul när hon och hennes mamma (som även är min mammas bästa vänninna) kommer hit och sover över här en natt.
Men jag bjuder på en skön låt som ni kan lyssna på och även jag kommer lyssna på medans jag städar. Ha en fortsatt trevlig kväll så bjuder jag på lite bilder lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0