Go kväll på er

Sitter i sängen nu med min goda vän Amanda. Vi har bara legat och degat hela kvällen för både hon och jag är helt slut efter dagen. Båda har haft fullt upp hela dagen. Haha! Men vi har hunnit med att baka en kladdkaka (skit länge sen jag åt?!) Vi har även sett på "den där mary på kanal 4" och fixat mitt nya löshår. Är btw väldigt nöjd med längden. det enda som återstår är att jag ska åka in nu i veckan och tunna ut mitt hår lite. Peruken växer på "bredden" men inte på längden. Vilken jävel säger jag bara. Nämnde ju tidigare att jag köpt två blusar inne på mellandagsrean som jag skulle knäppa bild på. Tänkte göra det nu samt visa er hur håret blev. Hittade faktiskt mitt minneskort till kameran nyss. Haha låg under min almenacka som har legat 10 cm från mig i en vecka nu. Haha smart tjej! Återkommer strax :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0