Ensamt och tråkigt, dagen innan julafton

1. Har du ett par rosa string? Ja
2. Vem var den senaste du pussade? - Kevin, min älskling
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - 48 st
6. Gillar du nån nu? Är stört kär i min pojkvän såklart!
7. Vad gjorde du inatt? Kevin och jag hade lite alone time innan hans familj kom och hämtade honom här.
8. Och i förrgår natt? Myste med Kevin och sov :)
9. Vad gör du innan du ska sova? Sitter vid datorn, kolla på tvn, fippla med luren!
10. Kan du prata med din mamma om allt? nej, önskar jag kunde men hon är för gammalmodig...
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - ja. sånt går inte att dölja direkt!
12. Har du varit gravid? - Nä!
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? Ja det hade jag verkligen! hade betytt otroligt mycket
14. Choklad eller glass- Choklad!
15. Push-up eller T-shirtbh? - Push-up
16. Stövlar eller gymnastikskor? - Gymnastikskor
17. Kjol/klänning eller jeans? - jeans - vardag, klänning - fest


Tio fakta
1. Hemstad/ort - Sandviken
2. hårfärg - Mörkbrunt
3. Längd - 168 cm
4. Frisyr - Långt, rakt
5. Ögonfärg - brun
6. Skostorlek - 38
7. Humör - I don’t know
9. Civilstatus - I ett förhållande med världens bästa grabb
10. Vänster eller högerhänt - Höger

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - Ja!
2. Tror du på kärlek? - Absolut

3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Ja det har jag
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Fler än en gång...
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Ah...
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa killkompis ? - Nä?!
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för (honom/henne)? - Nej!
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Nej inte alls.
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? Inte vad jag vet.
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Faktiskt inte!

Tio saker
1. Kärlek eller pengar? - Kärlek
2. Vin eller öl? - Öl
3. Dag eller natt? - Natt
4. One night stand eller förhållande? - Förhållande
5. Tv eller internet? - Tv
6. Pepsi eller cola? - COLA <3
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - Både och! Älskar att bara vara hemma med kevin och mysa men samtidigt är det roligt att vara på en vild och rolig fest med kompisar! :)
8. Färgfoto eller svartvita? - Hmm......måste tänka på saken
9. Telefonkontakt eller face to face? - Face to face
10. Bilddagboken eller myspace? - Facebook ;)



Tio Har du nånsin
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - Nä jag smyger inte ut. går ut om jag vill ja!
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - Nä, orka överdriva
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - verkligen
4. Har du hoppat bungy jump? - Skulle aldrig falla mig in att ens tänka tanken på att göra det! Fy fan!
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Närå!
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Japp! helene vet vilken tårta jag menar ;)
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Tyvärr så har djävulen inom mig tänkt lite för onda tankar om folk jag ogillar.
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Nä.
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - Mhm!
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Närå. Kanske landet men inte världen.


Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? - Ja otroligt mycket!
2. Är du glad? ahrå, jag och colan njuter
3. Är du fundersam? - Otroligt! Alla klagar jämt på att jag sitter i andra tankar och ser fundersam ut....suck!
4. Är du uttråkad? - Aningen då!
5. Är du tysk? - Nej
7. Är du italienare? - Nej
8. Är du fransk? - Nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? -
10. Gillar du någon just nu? - Älskar Kevin!

Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? - 23.16
2. Namn? - Elida Eliasson
3. Vart bor du? -Sandviken
4. Hur många barn vill du ha? - 1-2
5. Vill du gifta dig?- Japp!
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Rullar
7. Har du ätit sushi ? - Tyvärr, blää
9. Hur många olika sorters flingor h du i köksskåpet? - 3
10. Humör? - Trött


Fyra Grejjor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Nej

2. Har du en hund? - Nä!
3. Sover du helst själv eller med någon? Med min Kevin <3
4. Tror du på spöken? - Ahhhhh!


Skulle
1. Skulle du vilja vara längre? - Nä kortare kanske
2. Skulle du vilja väga mer? - NEJ!
3. Skulle du vilja ha sex nu? - Not in the mood ;)
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Nää....


Kan du
1. Kan du röra på öronen? - Ah jag kan röra mina öron med mina händer!
2. Kan du slicka dig på näsan? - Ja
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Ja
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - Nä haha
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - nej
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - Nej faktiskt inte, sorgligt
7. Kan dina vänner lita på dig? - Ja
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Velat gjort det i 3-4 år så nu i höstas gjorde jag det i Sthlm med Kevin ;)
9. Kan du suga? - Suga klubba? JA
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Nej jag är en grov shoppaholic


Har du
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Ja
3. Har du syskon? Ja

4. Har du ljugit på någon fråga än då? - nej
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - nej
6. Har du varit full den här månaden? - Ah
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - Faktiskt
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Ja
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Ah
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? japp
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - japp

Vem
1. Vem älskar du? - Kevin och mina bästa vänner och min familj
2. Vem kan berätta allt för dig? - Mina bästa vänner och min pojkvän
3. Vem vill du bli full med? - Helene, Nicole, Amanda, Anela, Kevin dom jag oftast drar iväg på fest med ;)
4. Vem är den bästa artisten? - Finns så många! Akon, T.I, Sean Paul, Pitbull ligger högt på listan
5. Vem pratade du senast i telefon med? - Emil
6. Vem är snällast i världen? - mamma
7. Vem vill du prata med? - Kevin :(
8. Vem sov du senast med? - Kevin <3
9. Vem såg dig full senast? - Ungefär hela klassen och mina homies samt Kevin!
10. Vem vet allt om dig? - Kevin och Helene !
11. Vem hatar du mest? - Bara Helene som vet det
12. Vem kramade du senast? - Kevin innan han åkte iväg till London!

Bilden tagen innan jag skulle på middag med en kompis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0