9 minuter kvar tills julafton

Sitter nere i soffan. Tvn går i bakgrunden och det är Sagan om ringen "2" som visas. Jag och Kevin kollade på första filmen igår så varför inte fortsätta. Såg att tredje filmen går nu samtidigt som andra fast på en annan kanal. Moget om man vill se båda två. Haha!
Idag har jag inte gjort mycket. Städat lite på rummet. Men är inte klar så kommer fortsätta i morgon på morgonen. Sen så har jag duschat och varit på stan med mamma och handlat de sista julklapparna. Kom hem igen vid sex tiden och då lagade vi tacos. Sen klockan åtta kollade vi på Bingolotto. Mamma hade även köpt bingolotter åt oss så vi spelade även. Men blev ingen vinst utav mig eller mamma fast jag tror att emil vann något. Häftigt. Inte ofta man vinner på Bingolotter och sånt.
Ska snart upp och lägga mig i sängen men håller på betar av alla inlägg i bloglovin och när jag är klar ska jag gå och sova. För i morgon ska jag upp tidigt. Städa, duscha och fixa mig för att 13-14 ska vi vara hos mormor med släkten och fira julafton där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0