Torsdag 18e Augusti

Idag sov jag överdreivet länge som vanligt. Gick upp och drog på mig mjukis byxor och käkade lunch med mamma. Sen packade jag träningsväskan och begav mig ut med mamma. Åkte till ICA och handlade lite mat och sånt till i Helgen då jag och brorsan har huset för oss själva i stort sätt. Åkte till morbror sen och fikade med kusinen och mormor och morfar. Sen bar det av till gymmet. Var så trött och inte alls taggad så blev lite armar och mage idag bara. Dåligt dåligt men jag hade bara ingen lust att gymma idag kände jag. Blä för såna dagar! I morgon ska jag åka ner tidigt och köra ett ordentligt pass och inge slarv. Punkt slut!
Men i alla fall när jag kom hem igen så städade jag, startade en tvättmaskin med i stort sätt bara min tvätt (ovanligt) sen lagade jag lite stekt ägg och kokade en kopp te och kollade på två O.C avsnitt sen drog jag fram dammsugan och dammsög lite och har fortfarande ganska mycket kvar av huset att dammsuga. Så det är väl det jag ska göra ett tag nu ikväll. Sen blir det dusch och måla naglarna. Härligt!
Ska försöka fixa flätor snart igen också. Grymmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0