Onsdag 24e Augusti

Åkte till skolan till tio i morse och hade rundvisning för de nya ettorna på ekonomi programmet. Gick skapligt. Satt sen i klassrummet och spelade yatzy (vann första omgången, yee) sen fick vi en matteuppgift att göra i grupp som tog en timme och efter det fick vi sluta. Drog direkt till stan för att gymma. Blev bara en och en halv timme idag för jag skulle iväg till stan och köpa en grej innan de stängde och för att kunna åka med mamma hem. Nu sitter jag i alla fall hemma i sängen med täcket på med tanke på att jag har fönstret öppet och det är kallt ute. Höst nu ju för fan. Ska kolla klart på O.C avsnittet och sen städa rummet. Ser ut som en soptipp här inne kan jag bara säga. Ska sen kanske ut och ta en promenad innan det blir mörkt. Uppdaterar senare om det nya skjortan jag köpte idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0