Just ja jag har ju en blogg?!

Helgen har varit rätt så spontan och har inte haft tid till dator. Folk kom hem till mig i fredags och vi dansade och hade det jätte roligt. Jag gjorde dock illa mig rätt rejält under kvällen men märkte inget förens dagen efter då min hand var lika blå som smurfarna och lika stor som en skogshuggar mans! Har inte kunnat orka suttit vid datorn för det är inte så lätt att skriva med en svårt stukad hand och bandage. I lördags kom Faris, Berra och Anela hem till mig för att underhålla mig lite och visst det lyckades ju, som alltid då jag har folk jag tycker om omkring mig. De drog hem runt morgon kvisten någongång. I söndags vaknade jag upp och var otroligt rastlös. Handen kändes bättre men den var fortfarande svullen och värkte men jag lindade in den och drog till Gymmet. Kändes så otroligt skönt att få svettas och känna hela kroppen verka igen. Drog hem och blev överraskad utav mamma som sa att ett brev kommit till mig (kom i fredags men ingen hade sett de) öppnade de och de var från Sandvik. Min lönespecifikation (heter det så?!) hade kommit. Blev så glad. Jag som väntat i en månad på de brevet och äntligen har den hittat hem till dens ägare. Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0