ja jag hade tråkigt

1. Har du ett par rosa string?- Självklart
2. Vem var den senaste du pussade?- Faris
3. Vad har du för bhstorlek?- Määh...
4. Trivs du med det? - ahoo..
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil?- Dom jag behöver
6. Gillar du nån nu?- ja det gör jag
7. Vad gjorde du inatt?- Kollade på tv och sov
8. Och i förrgår natt?- kollade på sex and the city och sov 
9. Vad gör du innan du ska sova?- Borstar tänderna, pudrar näsan, kollar på tv, hoppar lite i sängen (så jag ska bli trött) sen godnatt! 
10. Kan du prata med din mamma om allt?- Nej 
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid?- Ja
12. Har du varit gravid?- Nej?!
13. Hade du blivig glad om din pojkvän friat till dig?- Får se till att fixa en först och sen får vi se..
14. Choklad eller glass?- Choklad!!!!
16. String eller hipsters?- String
17. klackskor eller sneakers?- Är det inte uppenbart redan? Klackskor ofc
18. Kjol/klänning eller jeans?- Jeans

Åtta fakta
1. Hemstad/ort?-  Sandviken
2. Hårfärg?- Brunt
3. Längd?- 168..ehehe
4. Frisyr?- Halvlångt hår med mittbena ena dagen och snebena andra dagen. 
5. Ögonfärg?- Brun
6. Skostorlek?- 38
7. Humör?- BAJS! 
8. Vänster eller högerhänt? - Högerhänt
Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär?- Ja
2. Tror du på kärlek?- Kärleken övervinner allt
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar?- Ja men gud! 
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?- För ofta alltså! 
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta?- yes 
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän?- nää!
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom?- Ja!
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?- Faktiskt så är jag det .. :S 
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare?- Ingen aning :o 
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?- Nä! 

Tio saker
1. Kärlek eller pengar? - Kärlek!
2. Cider eller öl?- Cider 
3. Dag eller natt?- Dag
4. One night stand eller förhållande? - Förhållande 
5. Tv eller internet?- Internet!
6. Pepsi eller cola?- Cola, dah! 
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll?- Vild fest!
8. Färgfoto eller svartvita?- Färg!
9. Telefonkontakt eller face to face?- Face to face! 
10. Bilddagboken eller MySpace?- facebook ♥
Tio Har du nånsin
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut?- Ja då jag varit ute i typ 3 timmar :P 
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig?- orka överdriva, livet går vidare! 
3. Har du nånsin gjort något du ångrar?- För många gånger
4. Har du hoppat bungy jump?- Nej och det kommer aldrig hända heller så
5. Har du nånsin varit med i en olycka?- nej
6. Har du nånsin ätit en hel tårta?- nej :o 
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa?- Hehe, ja evil!
8. Har du nånsin gått på bio ensam?- Nej vad pinsamt :o 
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - mhm!
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Såklart jag har! 

Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu?- japp det gör jag
2. Är du glad?- Nu? Nej
3. Är det roligt test?- Nej...fattar inte ens varför jag gör det
4. Är du uttråkad?- Otroligt
5. Är du tysk?- Men nej
7. Är du italienare?- nej....
8. Är du fransk?- nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta?- nej
10. Gillar du någon just nu?- ja, svarade nyss på det, cp!
Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu?- 17.31
2. Namn?- Elida
3. Vart bor du?- Sandviken 
4. Hur många barn vill du ha?- Ett
5. Vill du gifta dig?- Don't know
6. Rullar du spaghettin eller kär du den?- Vette fan hur jag käkar spaghetti nu när jag tänker efter .. o_O
7. Har du ätit sushi?- Ja, dog typ!
8. många olika sorters flingor har du i köksskåpet?- 2-3 olika
Skulle
1. Skulle du vilja vara längre?- Nej!
2.är du full nu?- Otroligt!
Kan
1. Kan du röra på öronen?- Klart jag kan, cp om man inte kan?! *rör mina öron*
2.Kan du slicka dig på näsan?- Nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen?- Ja
4.Kan dina föräldrar lita på dig?- Kan de väl
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar?- Japp!
6 Kan du va på en fest utan att dricka?- Kan jag väl!
7.kan dina vänner lita på dig? - Ja det kan dom!
8.kan du tänka att pierca dig i naveln?- Ja ska göra det om någon månad
9.kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?- Beror på vilken affär
Har
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?- Ja
2.Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?- Ja
3.Har du syskon?- Ja
4.Har du ljugit på någon fråga?- Nej
5. Har dina föräldrar ljugit för dig?- Ja
6. Har du varit full den här månaden?- Ja
7.har du redan tröttnat på domhära frågorna?- ...ja... 
8.borstat tänderna den senaste timmen?- nej
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre?- ja...
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?- nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0