I stan

Hej på er!
Är i stan nu och sitter hos Rouchin och Alan i deras lägenhet. Väntar på at vi ska gå ut och äta en efterrätt med en utav hennes vänner i stadsparken. Det är ju så otroligt fint väder ute idag så vi tar vara på tiden. Idag så var det även första dagen i skolan så jag cyklade dit i morse vid halv nio tiden med Julia och vi fick lite information om hur veckan framöver kommer se ut och lite sånt. Sen käkade hela klassen tillsammans och efter det drog jag och Anela, Isabelle H och Isabelle B till donken och satt där och chillade och sen vidare till stan och kikade lite i affärer. Jag köpte även silikondroppar till mtt hår. Efter det vidare till gymmet och körde två timmar där innan jag som sagt kom hit. Men nu ska jag gå och hjälpa till eller något. Hörs senare fellas.

BTW....ta åt er alla sandviken fjortisar!
Sluta lägga er i andras liv och hitta på en massa fula rykten "bara för att". Vi vet att ni inte har något liv men orka hålla på så då. Shit går ni på dagis eller? Väx upp någon gång och skaffa ett liv, herregud!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0