Hemma

Kom precis hem från stan. Gymmade lite och sen satt jag och umgicks med en kill kompis ett tag på stan och snackade. Super härligt att få prata ut och att ens ha en kill kompis som man kan prata ut om allting med. Dock så har han varit näst intill min bästa vän i 4 år så varför skulle jag inte kunna prata med honom. Haha! Ska ta en snabbis dusch och sen kura ner mig i sängen med lite OC. Då jag började kolla på hela OC säsongerna hoppade jag över hela säsong 1 så har laddat ner de och ska kolla på den nu. I morgon kommer Alla Gossip Girl säsongerna vara klara så då är det bara sätta igång och börja kolla på dom. Har dock redan sätt hela serien 1 gång innan men ääh wtf. Godnatt på er.
bilden påminner mig om att jag bör färga håret,väldigt snarttttt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0