Gó kväll

Sitter i huset nu nere i köket och har precis (eller vadå precis, en timme sen) käkat lite stekt ägg och druckit te. Ska alldelens strax upp och lägga mig i sängen för att sova. Har kollat klart på hela O.C säsongerna nu igen för andra gången i sommar. Otrolgit bra att bara sätta på ett avsnitt och somna till. Typ det jag gjort hela sommaren. Haha! Men ska ladda ner sex and the city också eftersom att min brorsa är snål och inte delar med sig utav DVD skivorna (har hela SATC avsnitten på DVD) I morgon ska jag äntligen ringa och boka klippning och färgning dock om jag blir ljusare eller mörkare i håret återstår att se. Får se vad Anna, min frisör tycker. Btw. Idag efter skolan åka jag och mamma in till valbo och jag fick med mig lite saker. Får se om jag hinner visa de i morgon. Kan ju i alla fall säga att det var en vinröd t-shirt från H&M, skjorta från Bik Bok och en vanlig långärmad tröja från Cubus.
Godnatt♥



gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0