Fullspäckad helg

Har haft tusen saker att göra i helgen och jag har haft super roligt. Igår gick jag, amanda och sara på bio i gävle och sen var vi där och käkade och satt och snackade lite. Det var ju så otroligt fint och skönt väder igår så vi satt ute hur länge som helst på torget och pratade utan att någon utav oss frös. Sen åkte vi hem till sandviken och jag gick ner på stan och var med lite kompisar. Blev chill fest hos en kompis kusin och sen vidare till bruket där det blev mer chill. Vid fyra tiden på morgonen tog jag min cykel och cyklade hem till högbo. De bad mig stanna kvar men jag var så hungrig och ville bara hem till min egna säng så jag åkte ändå. Gick bra och somnade vid fem tiden. Nu ska jag klä på mig mina tränings kläder och ta en skön promenad in till sandviken och gymmet i detta blåsväder. Men solen är framme vilket är otroligt bra. Uppdaterar ikväll plus visar mina senaste inköp också. Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0