våååååååååååååår!

Nu kan jag i alla fall säga att det är vår ute. Käkade på en kycklingsallad på viking med en kompis och njöt i solen med cigg och glass. Hur skönt som helst. Sen tog vi en gemensam promenad hem till honom i björksätra och vilade framför tvn. Sen körde jag lite med bilen i stan och uträttade lite ärende. Har precis pratar med Julia och i morgon är det cykel till skolan som gäller ..... får se hur man överlever det då. Haha! Men ska nog gå bra ska vi se.
Men känns så otroligt skönt i alla fall att det inte är vinter längre utan nu är det verkligen vår och jag fyller år om 26 dagar och då blir det fetaste festen för det förtjänar jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0