Tisdag

hej på er

ligger i sängen nu och har ätit och duschat sen jag kom hem vid fyra. Sov borta igår med finaste. Vi var för mesta dels ute i solen och senare på kvällen drog grabbarna ner till jernvallen och lirade lite fotboll. Själv så suger man otroligt mycket på att spela fotboll och allt som har med bollar att göra så jag satt mig i gräset och dunkade musik och åt godis. Kunde inte blivit så mycket bättre. Haha! Sen tog vi en promenad hem till honom och duschade och vilade. Tog även hojjarna ner till stan och åt på Mcdonalds för vi var too lazy för att laga mat. Men det gick ju bra det också. Vi hade det jätte trevligt och däckade nästan på en gång när vi kom hem igen vid ett tiden på kvällen ungefär. Idag tog vi även en sovmorgon till framåt elva och lagade god frukost och latade oss lite. Sen vid ett tog vi bussen ner till stan och sen efter det vidare till Aga Kiosken. Fick sen skjuts hem och ja nu ligger jag här och latar mig. Blir att gå ner och laga en riktigt kladdig kladdkaka och sen plugga. Ska även planera inför helgen för på LÖRDAG fyller jag år, tjoho! Ska även klämma in ett bio besök också då jag och min underbara vän ska kolla på Little Red Riding Hood. Skit bra film ju, måste ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0