something beautiful

ligger i sängen nu ich håller på hungrr ihjäl. Ska gå ner och äta och sen hoppa in i duschen. Åkte till stan vid ett tiden och gymmade. Så himla skönt. Så efter det tog jag bussen till björksätra och träffade Faris. Käkade pizza och sen drog vi till eldin. Blev chill där tills mamma kom och hämtade mig och vi åkte till valbo och jag köpte ett par nya löpar byxor. Äntligen säger jag bara. Köpte även ett paket med jordgubbar då jag och mamma handlade så efter middagen blir det efterätt med sockerströdda jordgubbar och grädde. Dålig sommarkänsla man har då!
(anledningen till att jag ser väldigt gul/orange i ansiktet är för jag hade solen rakt i ögonen då mamma tog bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0