I do still love you

För tre månader levde jag livet tillsammans med finaste killen i världen. Jag mådde så otroligt bra och jag var lycklig. Någonting gick snett och du försvann från mig och mitt liv. Men du stannade kvar på ett ställe och det var i mitt hjärta. Där kommer du alltid vara kvar. Jag önskar att du någongång framöver kommer att förstå hur mycket jag verkligen älskar dig. Även om du inte kan se det nu på grund utav all din hat så hoppas jag att du gör det någon gång i ditt liv. Aldrig någonsin kommer jag att glömma bort dig och din röst, din lukt, dina bilder eller ens din röst. Du var mitt liv och du var mitt allt och den jag levde för. Jag önskar du var här så jag kunde säga till dig allt jag tycker du bör veta. Det finns en stark känsla inom mig och det är rädsla. Att jag aldrig någonsin kommer få berätta för dig, vad jag tycker. Så länge de blir osagt kommer rädslan och ängsligheten vara kvar inom mig. Jag behöver en till chans till att få berätta. Berätta att jag älskar dig, med hela mitt hjärta ♥
jag ville aldrig förlora dig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0