Godmorgon 12 april

Ännu en morgon som jag vaknar upp med jordens starkaste huvudvärk, världens magvärk och halsont. Fan jag orkar inte vara sjuk, jag som åker till Stockholm snart. Vet dock vem som smittat mig och den jäveln, tro mig han får igen imon kort. Sitter i alla fall i skolan nu och ska snart ha dagens jobbigaste lektion. Företagsekonomi ända till lunch. Oh god, kill me please. Skulle tagit med mig en redbull så jag hade blivit någotlunda klar i huvudet men käkade upp mina pengar igår. Onödigt gjort säger jag bara! Men ha en fortsatt trevlig dag så ska jag försöka att inte svimma här i klassrummet för just nu känns det jävligt snurrigt! Vem vet. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0