Glad påsk på er

Hej på er. Förlåt för att jag inte bloggat men jag har inte orkat sen jag kom från stockholm. vet helt slut den kvällen eftersom jag suttit som en  jag kan jävla pinne och kört hela vägen och haft mamma kommenterande i örat hela tiden om att jag åker för fort eller något sånt..suck! Käft och låt mig köra säger jag bara. Jag vet vad jag gör. Jag skulle aldrig köra för fort om jag inte vet att jag inte kan hantera farten. Kan berättat vad jag gjort dessa dagar då jag inte bloggat alls.I onsdags då jag kom hem så sov Helene hos mig och vi åt tacos och fruktsallad och däckade vid tolv tiden. Så otroligt typiskt oss säger jag bara. Haha! Sen i torsdags så var jag hemma ända till sju och låg i sängen och kollade på Gossip Girl och sen skjutsade min morbror mig till Helene. Vi fettade i oss godis och sånt som vanligt och kollade på film. Blev dock väckt utav min såkallade kompis som ringde och bad och bönade om att jag skulle komma ut (mitt i natten liksom) jävla åsna. Somnade som tur var om i alla fall. Snart ska jag ringa mamma så hon får komma och hämta mig. Vill hem och duscha och fixa. Tror det blir fest senare ikväll. Får uppdatera lite senare då jag är hemma med min dator och mina bilder. Haha. Ha en fortsätt underbar dag ute i solen solstrålar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0