finns ingen bättre och kommer aldrig finnas

Du tog mitt hjärta, du tog allt. Jag kommer aldrig sluta älska dig och du kommer alltid betyda så otroligt mycket. Första riktiga kärleken som jag verkligen kunde offra allt för. Vi hade så bra stunder men ju närmare slutat vi kom hade vi nästan inga alls. Du sa att vi fortfarande kunde prata med varandra men du ljög. Du har inte pratat med mig sen en månad tillbaka. Känns som jag måste inse att du aldrig någonsin kommer komma tillbaka, det gör ont att behöva tänka så men det är sanningen. Halsbandet, kommer jag aldrig ta av mig. För så länge som jag har det runt halsen kommer jag aldrig glömma dig och det känns som att du alltid kommer finnas med mig. Jag älskar dig så otroligt mycket. Nejdu, ännu har känslorna inte svalnat. Orden fastnar halvvägs men jag vet inte hur jag bär mig åt. Jag vet att så länge som du är borta så kommer jag kunna börja om, på nytt. Men vill jag det? Det upprepar sig och slutar alltid likadant det enda jag behöver är din kärlek. Jag offrar precis allt för att få vara hos dig för evigt.

it will always be close to my heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0